Olpe - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marjolein en Jan Gerard - WaarBenJij.nu Olpe - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marjolein en Jan Gerard - WaarBenJij.nu

Olpe

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marjolein en Jan Gerard

15 Augustus 2006 | Nederland, Amsterdam

Daar zijn we weer met een berichtje.
Het zonnetje schijnt nog niet maar we blijven hopen. We hebben gisteren wel gezwommen, buiten.
Heerlijk zout water en lekker warm.
We zijn namelijk naar het Freizeitbad in Olpe geweest. Heerlijk genieten van bubbelbaden, bubbelbaden en een stoomruimte met allemaal lichtjes. heel erg leuk en t was me er toch warm, pfff...
Oh en buiten waar we gezwommen hebben was er een zoutbad van rond 35 graden. Heerlijk in de buitenlucht. Af en toe begon t wat te regenen maar ja we waren toch al nat.
En dan het toppunt van de dag: De waterglijbaan. WAUW zeg met loopings en bochten en...nou ja laat die loopings maar achterwege, alhoewel die maakten we zelf wel doordat het zo hard ging. Geweldig. Jan Gerard zei: 'goed 1 keertje dan'. Vervolgens zijn we zo'n 10 keer geweest. Met band en dat ging mie hard. Tsjonge erg gaaf en gillen en keihard tegen de kant aan knallen. Leuk man.
Vandaag een dagje met veel spelletjes en pingpongen. Morgen zou t weer beter worden. Wij wachten maar af...

tot laters...

liefs

• 15 Augustus 2006 - 19:10

Mam:

dus jullie komen bont en blauw terug?Haha.....Hotmail gelezen.
    Tot snel.

Knuffels van de knijtjes....

• 15 Augustus 2006 - 19:12

Ik Nog:

ook van ons natuurlijk!!!!