Regen, regen, regen en volgens mij nog meer regen. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marjolein en Jan Gerard - WaarBenJij.nu Regen, regen, regen en volgens mij nog meer regen. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marjolein en Jan Gerard - WaarBenJij.nu

Regen, regen, regen en volgens mij nog meer regen.

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marjolein en Jan Gerard

11 Augustus 2006 | Nederland, Amsterdam

Hoi allemaal,

lekker negatief he...die titel!
Tja het zit ons niet mee helaas. We hebben
tot nu toe 1 dag echt zon gehad. En ja we hebben gezwommen en we zijn verkleurd.
Jeetje die z zit hier op de bovenste rij heel irri...
sorry dat moest even tussendoor.
Maar even over het weer: we houden de moed er in. Er komt vast nog wel zon. misschien als we weer thuis zijn maar dat hebben we zon. Toch is het hier wel mooi en leuk en gezellig. We spelen veel HeckMeck am bratwurmeck (een spelletje voor degenen die t niet kennen, erg leuk, zal t n keer uitleggen). We hebben al gewandeld. We zijn in Keulen geweest. Mooie Dom staat daar. Erg kolossaal maar echt mooi. Een keer gaan kijken als je er nog niet bent geweest.
Helaas kunnen we geen foto's op de site zetten. alles wat met de computer te maken heeft zit in een grote paal, behalve dan het scherm en t toetstenbord. wel zo handig.

Misschien dat we deze vakantie nog een verhaaltje bedenken anders dan doen we dat thuis weer.

We zitten trouwens op camping Waldenburg in Attendorn aan de Biggesee.
Als je wil weten waar dat precies is moet je even googelen. Vul dan in Biggesee Camping en dan vindt je de site.

Groetjes van ons en tot de volgende keer.

• 13 Augustus 2006 - 19:02

G+M:

Hou de moed er in. Spelletje willen wij ook wel leren.