vakantie - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Marjolein en Jan Gerard - WaarBenJij.nu vakantie - Reisverslag uit Hengelo, Nederland van Marjolein en Jan Gerard - WaarBenJij.nu

vakantie

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marjolein en Jan Gerard

28 Juli 2006 | Nederland, Hengelo

Binnenkort gaan we 2 weken op vakantie. Allerlei leuke dingen doen en waar naar toe is nog een verassing.
Als t weer zo blijft hoeven we helemaal niet ver weg.
Jullie zien t wel waar we naar toe gaan.
Tot snel

  • 27 Juli 2006 - 23:25

    Angel:

    aha kan ik ook meegenieten waar jullie je zoal mee bezig houden
    een fijne vakantie en ik lees wel wat en waar

  • 30 Juli 2006 - 10:07

    Antal:

    het is wel de bedoeling dat je daags een update doet met pictures anders wordt het een saaie bedoeling.

    aan de banner te zien wordt het wel een mooie trip ik zie een plaats in de vs en een tuktuk wel een eind uit elkaar zeg, maar ja gulp kennende is tie wel wat gewent.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hengelo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Augustus 2006

thuis

15 Augustus 2006

Olpe

11 Augustus 2006

Regen, regen, regen en volgens mij nog meer regen.

31 Juli 2006

We gaan naar...

28 Juli 2006

vakantie
Marjolein en Jan Gerard

Actief sinds 26 Juli 2006
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 5209

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: